Star Trekowa Mama – special

Ha! Czy jest tutaj wiecej fanow Star Treka? Mam nadzieje 🙂

Bo reszta towarzystwa ciezko bedzie miala zrozumiec o co tu chodzi, haha 🙂

special-dlaMamy-straTrek

Po otrzymaniu tej karki niespodzianki otrzymalam kolejna laurke od Pani Krystyny, mamy mojej znajomej z Olsztyna 🙂

‘Kasienko kochana…. Nie wiem jak pisać, żeby PODZIĘKOWAĆ za przecudnych z urody o treści życzeń na dzień mamy. No z szata graficzna to nikt mi bardziej nie zrobił przyjemności. Namiętnie oglądam wszystkie SF, a na Star treku to sie “wychowałem”. Serdeczne dzięki za kunszt, wykonanie, pomysł, przesyłkę. Z Królowa Angielska. Bozia ci to wynagrodzić, a już masz plusa na gorze. Całuski i uściski z życzeniami dalszych pomysłów, możliwości i …..odpowiedniego wynagradzania talentu, czyli!!!!!!! I zdrowia, zdrowka, zdrowka. Następna kartka na lustrze w przedpokoju, to jest Twoja galeria, wszyscy co nas odwiedzają musza rzucić okiem , a ja sie chwale Twoimi dziełami….’

SERDECZNIE DZIEKUJE! 🙂

Zeby nie bylo pokazuje tez lusterkowa galerie, z ktorej jestem przeogromnie dumna 🙂

galeria kartke Oli mamy

Leave a Reply

